Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Anna - 28 augusti 2010 22:12

Idag har vi haft "Öppet Hus" på vår BK (Vadstena Brukshundklubb), en massa aktiviteter visades upp bl.a lydnad, freestyle och agility. Maria och jag hade fixat en tipspromenad, stadens hundaffär sålde lite grejer och Jägarvallens Djursjukhus hade ett infotält. Det blev en kul dag med mycket skratt och prat. Veto va med mej och träffade två av sina syskon (Vic och Vimsa) och dessutom lekte han med pumivalpen Figo.

Sen skyndade jag hem och städade det sista i huset, "mannen min" fyller idag och vi väntade hit lite gäster till kvällen.

Döttrarna är på handbollsträningsläger i min gamla hemby Rimforsa, de åkte i fredags och kommer hem imorgon söndag, lite tomt är det allt utan dem hemma.


Igår tog jag med mej kamera och Veto och gick ut i kohagen för att försöka fånga hans tappra vallningstest. Han är så himla söt den lille cowboyen och SÅ duktig på att lyssna, hoppas nu bara att vi kan upprätthålla det när vi sedan ska börja träna på allvar.

 


   


Närbild på snyggingen, visst har han vackra ögon ?

   


Nedan några kort på två killar som verkligen gillar varandra,de leker som galningar när de kommit igång, Pyton verkar försöka ta ifatt alla de åren han inte haft nån att leka med. (Fiasko har i princip aldrig lekt med honom)

   

   

   

   

   

   

  

Nu är det dags för sängen, är dock så mätt så jag inte vet om det går att sova  än på ett tag    eftersom vi har mosat i oss både smörgåstårta och schwarzwaldtårta nu i kväll.


  

Än är det liiiite sommar i naturen.

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards