Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Lite sommar kvar

Av Anna - 20 september 2010 23:21

Först ett kort från idag på kossor som gillar att se bra   

  


Idag gick Veto och jag ut i kossehagen och umgicks med korna. Jag försöker göra det med honom för att han ska vänja sej vid att ta det lugnt även om det finns lösa kor i närheten. Så kommer jag att fortsätta jobba med honom och låta honom mogna lugnt och i sin egen takt. Som belöning för att han varit lugn får han fösa lite på nån snäll kossa.

Koncentrera sej kan han verkligen   

  

  

  


Nu till rubriken, på em idag hittade jag detta foto objekt.

  

  

Det var t.o.m två stycken Amiral fjärilar. Det är en av de vackraste fjärilar jag vet.

  

 
 
Ingen bild

Karin

20 september 2010 23:45

Fina bilder Anna..:)
Det är så fint att se den positionen(Säger man så?), haha:( på en vallhund! Älskart!
Hade jag mera tid sååååå.....Kram//

 
Eva G

Eva G

21 september 2010 07:16

Åh mina favoritkossor på jordhögen :)
Himla fina bilder som vanligt!
Håller med dig om att fjärilen är så vacker!

http://goto.glocalnet.net/susenborg

 
Cissi

Cissi

21 september 2010 08:27

Ja den fjärilen är SÅ vacker!

Roligt att se hur mycket konsentration det kan finnas i en valp när den får göra det den är avlad för. Där ser man verkligen hur viktigt arvet är när det gäller fokuseringen i arbetet :-)
Du kommer att få en kanonarbetskamrat i lilla Veto - härligt!!

http://www.tripora.se

 
Lena & BC-Ligan

Lena & BC-Ligan

21 september 2010 09:51

HÄÄÄRLIGT!!!!!

http://www.tonedos.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 augusti 2015 09:59


Knott fyllde två år nu den 5augusti. Tror banne mej att nåt ramlade på plats i lilla flattefnatt hjärna exakt den dagen. Han är mera följ och uppmärksam i träningen - lyssnar och försöker göra rätt mkt mera koncentrerat. Han är liiiite mindre...

Av Anna - 17 juni 2015 14:41

Av Anna - 12 juni 2015 09:11

Idag plastas ensilagebuntar. Ett fack i plansilon är fullt :) det är alltid fint när vinterfodret börjar fyllas på. ...

Av Anna - 30 mars 2015 10:17


Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) ) Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts...

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards