Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Anna - 14 oktober 2010 11:43

Hmmm känns som om jag tappat lite fart de sista veckorna. Det är becksvart på morgonen när man hasar ur sängen och lika svart när man hasar sej dit på kvällen igen. Tack och lov har vi ju haft några vackra dagar med sol som hjälper upp humöret lite.

I helgen som var spelades det en del handboll, äldsta dottern på lördagen och yngsta både lördag och söndag.

Igår var det dags för aktiveringsgruppen i Klubbarp igen, vardagslydnad var temat. Det kördes gruppträning med dirrigering, något som inte passade mej och Veto alls, han är alldeles för ung (vi va med ett par min.). Så vi tränade sitt, ligg, ingångar, kontakt och lite targeting vid sidan av planen. Det var lagom störning för en femmånaders valp.

Känner mej jättestolt för att jag avbröt den gemensamma övningen och faktiskt körde mitt och Vetos egna race.

Några foton på vacker höstdag.

      

Och vacker kvällshimmel

   


   

Och vacker bc kille   

   

 "Kolla matte, jag lyfter snart !!!!!!"

  


Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards