Alla inlägg den 8 november 2010

Av Anna - 8 november 2010 21:59

Idag tog jag två av hundarna och åkte till skogen, vår skog. gammelFiasko fick vara hemma, vår skog är ju nämligen inte helt anpassad för kortbenta lite stela pensionärer. Det finns ju bara små stråk där man kan gå, ofta är även de risiga och svårframkomliga.

Nu några foton från den underbara eftermiddagen, vädret var ju nästan magiskt, fruset på backen och strålande solsken.

  

  

  


Inte så lätt att fånga Blåbusen och Yrvädret på samma foto   

  


MEN jag lyckades minsann   

 


Ljuset blir rätt så häftigt nu på höst/vinterns eftermiddagar.

  


Och så vill jag passa på att säga : Puss och kram och STORT tack för peppning Eva, efter vårt telesamtal i går så är jag nu säker på att jag ska göra det jag själv tror på. Ditt stöd och din tro på mej betyder så himla mycket   


Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards