Alla inlägg den 15 november 2010

Av Anna - 15 november 2010 15:23

  


Allt väl med er hoppas jag, här är det helt ok, men jag har visst drabbats av den fruktade sjukan "bloggtorka"   men nu uppdaterar jag lite iaf.


I onsdags när Eva, Kenszo, Veto och jag i Klubbarp så lyfte Veto på benet mot ett träd för första gången, och sen under fikapausen så "satte han på" Kenszo. Nu luktar han väldigt mycket på träd, buskar och likn och ställer sej sen nära nära på alla fyra och kissar, så nu är det väl full rulle på hormonerna i den lille gubben :)

På aktiveringen var det "Grundfärdigheter" som var temat, mycket intressant och kul. Vi tränade på fokus vid stående, sittande och under baklängesmarsch, sen övade vi omvänt lockande, nos/hand target och hoppstå, sen det viktigaste fika och skitprat 


Arbetet med nya ladugården går vidare och sambon och snickaren gjutformar vidare i rasande tempo. Tänkte fota dem idag men vi har haft så gråtråkigt väder så det blev inga bra bilder, så jag gör ett nytt försök i morgon.


Nu jobbadags :)

  



Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards