Alla inlägg den 23 november 2010

Av Anna - 23 november 2010 11:25

Fyyyyyy f*********n vad det blåser idag. Snön som kommit ner är helt ok för mej, men denna satans blåsten gör mej skogstokig   .

Såna här dagar undrar jag verkligen varför nån över huvud taget valt att bosätta sej mitt på östgötaslätten och såna här dagar längtar jag ännu mera hem till min barndoms Rimforsa med skogen runt omkring.

Vi har knappt +12 i köket just nu   , vinden ligger på där och att elda hjälper bara högst mariginellt. Så idag får man vara på rätt sida i huset dvs sovrummet eller badrummet för att härda ut   

Tar nog med datorn och en mugg kaffe in i badrummet och kollar på "Starke man" på Svt Play nu. Skönt med golvvärmen där, det är något som absolut ska läggas ner i fler rum här hemma så fort som möjligt.


Måste oxå passa på att tacka er som varnade mej för att köpa en arbetsnarkoman och överaktiv bc som man inte kan leva ihop med.

Tack vare min tjurskallighet att överbevisa er och att jag verkligen ville ha en riktig jobbarkompis äger jag ju numera denna vilde som aldrig kan koppla av    här tillsammans med lillmatten Lisa

  

Maken till cool hund har jag aldrig träffat, visst är han aktiv och allert när det är nåt på gång, men när arbetet är slut och vi kliver in i huset är det som att plocka ur batterierna. Han får sin mat och går sen och knoppar nånstans, sex månader gammal. Gött så in i bängen   


  

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards