Direktlänk till inlägg 12 december 2010

Skrytvarning :)

Av Anna - 12 december 2010 15:06

Idag blir det nästan bara skryt i bloggen   


Först något som jag är otroligt glad för, sambon och jag har nämligen fått ett pris, det priset är nog den finaste uppskattning jag nånsin fått.

  

Det är Svensk Mjölks Guldplakett för 18 års leverans av felfri mjölk. Man får diplom, plaketter och medalj i olika valörer efter vissa år.

Vid 23 års felfri leverans får man Guldmedalj av Kungen, så nu siktar vi på det förståss.

Här finns lite mer att läsa för intresserade --> Länk


Nästa skryt är över yngsta dottern, nu i veckan fick hon reda på att hon är en av 17 Flickor-95 som ska ingå i Östgöta laget i handboll och som ska spela Sverige Cupen den 7-9 jan -11. Denna uttagning började för ca 2 år sedan och då var det ca 70-80 tjejer som var på de första träffarna, och sen har det plockats bort tjejer under resans gång.

Är så glad för hennes skull och naturligtvis skitstolt !!   

  


Nu några kort från em, det har ju varit underbart vackert väder idag om än lite kallt.

Så här såg flertalet grenar ut efter gårdagens regn/snöfall

  


Fina goa bc"valpen"

  

  

  


 
 
Ingen bild

Ann-Britt Carlsson

12 december 2010 15:37

GRATTIS!!!!! till allt o alla, man ser hur stolt bc:n är :)

 
Asta

Asta

12 december 2010 15:44

Men Anna! Grattis är för banalt...Finner ej ord för er prestation! Önskar gemene man visste vilket jobb som ligger bakom den utmärkelse ni fått! Ni är så värda denna utmärkelse för allt slit ni lägger ner!!! Vet inget annat ord så GRATTIS!!!

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Asta65

 
Ingen bild

Maria T

12 december 2010 15:52

Åhh ett jätte grattis från Borensberg! Det var verkligen inte illa :D Så klart ni ska vara stolta med all rätt!! Grattis även till duktig dotter ;) Kram

 
Marianne

Marianne

12 december 2010 16:07

Stort GRATTIS!

http://web.me.com/marianne.hellsing/Min_nya_hemsid

 
Ingen bild

Øivind

12 december 2010 16:31

Hallo... Dette fortjener da virkelig masse skryt.
Gratulerer til din datter med flotte resultater ( Da skal dere sikkert se kampen i kveld )Gratulerer til dere og de flinke kuene deres :-))

 
Anette N

Anette N

12 december 2010 17:34

STORT GRATTIS!!! Vad roligt!

http://www.eyesdelight.cybersite.se

 
Eva G

Eva G

12 december 2010 18:32

GRATTIS!! Gu va duktiga ni är!!!

http://goto.glocalnet.net/susenborg

 
Millan

Millan

12 december 2010 20:13

GRATTIS =)

http://blogg.passagen.se/ostergrytinge

 
Eva-Lena

Eva-Lena

12 december 2010 21:26

Grattis!!! Kul=)

http://lenaevas.blogspot.com

 
Cissi

Cissi

12 december 2010 21:55

JÄTTEGRATTIS till hela familjen!
Måste verkligen kännas så härligt att få detta erkännande för ert arbete.

http://www.tripora.se

 
Eva

Eva

13 december 2010 14:21

Grattis! Var stolt det är inte skryt bara välförtjänt!

http://www.asra.se

 
Marika Söreskog

Marika Söreskog

25 januari 2011 00:24

Fasen Anna detta hade jag missat totalt..!!
Jäklar vad duktigt mjölkat av er/dig :) ....
18 års slit ger lite guld i tillvaron.
En liten kul episod:
Jag fick ett samtal från en telefon försäljare som ville att jag skulle köpa ett dipolm till mig själv för att jag som företagare inte haft några betalningsanmärkningar eller skatteskulder på 15 år....:) gissa vad det kostade .... hehe.
Njut av er super fina guldtavla !
5 år går snabbt :)då kommer kungen och knackar på !

http://marmichels.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 augusti 2015 09:59


Knott fyllde två år nu den 5augusti. Tror banne mej att nåt ramlade på plats i lilla flattefnatt hjärna exakt den dagen. Han är mera följ och uppmärksam i träningen - lyssnar och försöker göra rätt mkt mera koncentrerat. Han är liiiite mindre...

Av Anna - 17 juni 2015 14:41

Av Anna - 12 juni 2015 09:11

Idag plastas ensilagebuntar. Ett fack i plansilon är fullt :) det är alltid fint när vinterfodret börjar fyllas på. ...

Av Anna - 30 mars 2015 10:17


Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) ) Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts...

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards