Alla inlägg den 28 december 2010

Av Anna - 28 december 2010 22:15

Igår morse när jag släppte ut hästen så var himlen så fantastiskt vacker.

  


Och här en stund senare.

  

  


Och så ungefär mitt på dagen såg det ut så här, skyndade mej in för att hämta kameran igen.

 

Hittade så denna artikel i dagens tidning och förstod då att det var nåt ovanligt jag lyckats fånga på bild ;)  


Igår var det väldigt fuktig och kallt samtidigt, så då såg hästen ut så här

  


Och Veto så här...............

  


Här några andra fina kort på Veto.

  

 

Jag är helt förlorad i dessa ögon     Han är en riktig glädjespridare med hur mycket energi som helst.


Här är Pyton när han hjälper mej att bära in hinken som hästens betfor har varit i, då är han så himla stolt :)

  


Idag tog dottern och jag en tur på skidor (jag köpte nya fina igår), vi var ute i dryga 1,5 timme, det var jätteskönt men väldigt jobbigt i den djupa snön. Så är såg det ut som oftast, skidorna syntes inte bitvis.

  


Imorgon ska jag ta en lite kortare tur och hålla mej mest mitt på gärdena och då ska hundarna få följa med, eller iaf två av dem. Fiasko får nog vara hemma och bara följa med på de vanliga promenaderna på plogade vägar.

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards