Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

Ny film :)

Av Anna - 14 januari 2011 15:28

Det blir en lite kort blogg idag, men med en liten filmsnutt från i tisdags när Eva, Marika och jag tränade. Fokus för kvällen låg på ingångar, poition vid starter och test av apporteringsövning på "bortaplan".


Efter genomgång av filmen med "min pt" så vet jag hur jag ska gå vidare   


Igår kväll var vi med om nåt skoj. Dottern och damlaget spelade seriematch mot Norrköping i VM.hallen, det var lite genrep för arrangörerna med inmarsch, nationalsånger(lagen fick "leka" Norge och Island) och hela grejen.

Skitskoj att få vara med om för oss på läktaren och en upplevelse för tjejerna att få spela i stoooooor hall på riktigt vm-golv. Matchen slutade med fyramålsseger för "våra tjejer" och jublet visste inga gränser eftersom motståndarna just nu är serieledare.

   till er alla   


 
 
Ingen bild

Maria.

14 januari 2011 15:58

Åhh vad ni är duktiga, kanon.Nu ser jag ju att herrn har blivit stor : Fasen jag måste komma igång lite jag med. Blir så sugen när jag ser er träna, har tappat stinget lite.. Säg till nästa gång så hänger jag väldig gärna på,om jag får. Figo behöver väldigt mycket träning att se annan hund än Lucaz. Ang era tjejer kan jag bara göra vågen :D

 
peggy, mys & gaia

peggy, mys & gaia

14 januari 2011 16:32

Oh vad roligt att få följa med i er träning! Framsteg verkligen mot förra gången, duktiga ni är! Tips: be någon klicka dig när du ska belöna så blir det rätt! Kram!

http://peggan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Inga-Maj

14 januari 2011 20:47

Jättekul att följa dig o Veto i eran frammarsch. Det måste vara kanonbra för dig själv att studera o se förändringar komma...Det där är faktiskt ngt man själv skulle satsa på. Verkar mkt givande. Men nu är det ju en kamera som saknas förstås, hm..Kramar

 
Cissi

Cissi

14 januari 2011 22:17

Mer koncentrerat den här gången - kanon!
Ett tips: stäng västen. Jag har fått "stränga order" att ha västen stängd (hade den precis som du i början) så inte hunden behöver bekymra sig om att den fladdrar.

Så ROLIGT för tjejerna - GRATTIS :-)

http://www.tripora.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 augusti 2015 09:59


Knott fyllde två år nu den 5augusti. Tror banne mej att nåt ramlade på plats i lilla flattefnatt hjärna exakt den dagen. Han är mera följ och uppmärksam i träningen - lyssnar och försöker göra rätt mkt mera koncentrerat. Han är liiiite mindre...

Av Anna - 17 juni 2015 14:41

Av Anna - 12 juni 2015 09:11

Idag plastas ensilagebuntar. Ett fack i plansilon är fullt :) det är alltid fint när vinterfodret börjar fyllas på. ...

Av Anna - 30 mars 2015 10:17


Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) ) Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts...

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards