Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Legerad ?

Av Anna - 1 februari 2011 11:59

Alla (även jag) brukar så käckt utropa "Det som inte dödar härdar", så jag borde känna mej vällegerad och stark, men det gör jag inte. En riktig skithelg har passerat med andra ord.............................


Igår träffades Eva och jag i "Lagret" för att träna hund, men det blev en hel del asgarv oxå, tror vi behövde det lika mycket båda två. Eva skittrött av nattjobb (70% av henne sov fortfarande sa hon) och jag på ledset humör. Jag lovar att jag inte ljuger när jag säger att vi båda åkte hem med ett brett leende på läpparna.


Här en snutt på Veto's och min träning:


Och så ett klipp på våra goa garv, ibland är det gôtt att man glömmer bort att man satt igång inspelningen, jag vet inte hur många ggr jag sett klippet och blivit på SÅ gott humör.

 
 
Ingen bild

Inga-Maj

1 februari 2011 12:15

Visst måste man få ha roligt, även då man tränar hund. Ett gott skratt förlänger ju livet. O då är det värdefullt att få skratta..Kramis

 
peggy mys & gaia

peggy mys & gaia

1 februari 2011 12:18

Guldstjärna! Stora framsteg tycker jag! Någon kommenterade din hand på ryggen, tänk på det!

http://peggan.bloggplatsen.se

 
Cissi

Cissi

1 februari 2011 13:23

Ja visst är der underbart med sådan hundträning med härliga vänner när man är "nere". Ger så otroligt mycket energi och ett gott skratt förlänger livet heter det ju så nu har ni plusat på några år :-D

Gillar Vetos bakbenskontroll!!!

http://www.tripora.se

 
Sara

Sara

1 februari 2011 22:26

Vad duktig han är Veta :) Ni verkar ju ha helt underbart roliga träningar perfekt att ha såna bra träningskompisar !

http://www.sarastassar.se

 
Ingen bild

momo

1 februari 2011 23:07

Ser fint ut Anna!

 
Eva G

Eva G

2 februari 2011 19:01

Nu kör vi ett lika bra fokuserat pass till Anna!
Blir lika glad som du varje gång jag tänker på den lame;) Kramar i massor!

http://goto.glocalnet.net/susenborg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 augusti 2015 09:59


Knott fyllde två år nu den 5augusti. Tror banne mej att nåt ramlade på plats i lilla flattefnatt hjärna exakt den dagen. Han är mera följ och uppmärksam i träningen - lyssnar och försöker göra rätt mkt mera koncentrerat. Han är liiiite mindre...

Av Anna - 17 juni 2015 14:41

Av Anna - 12 juni 2015 09:11

Idag plastas ensilagebuntar. Ett fack i plansilon är fullt :) det är alltid fint när vinterfodret börjar fyllas på. ...

Av Anna - 30 mars 2015 10:17


Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) ) Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts...

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards