Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Nytt kul moment :)

Av Anna - 3 februari 2011 11:57

Igår kväll va Veto och jag och tränade en stund med goa gänget :)

Fnulade på vad för nytt vi skulle kunna börja med för att bryta av lite från alla ingångar, positioner osv. 

Vi pratade oss tillsammans fram till "rutan", ett moment som "alla" verkar tycka är så svårt och omöjligt att få till.

Sagt och gjort, koner plockades fram och placerades ut, alla körde ett litet pass med tasstargetmatta för att friska upp minnet och så provade vi.

Eva/Kenszo började och sen va de Marika/Lotus tur, det gick kanon för dem båda/alla fyra :)

Sen va det då våran tur och hur gick det då för oss, jo kolla på filmen:


Man kan ju inte vara annat än skitnöjd :) Eller hur ?


Sen gjorde jag lite långsam bakdelsträning runt stolpen, trodde att jag filmade, men kan inte hitta nåt på kameran iaf     


I slutet gjorde vi ett "gruppligg"   , oxå det gick riktigt bra.


Så här ser det ut här hos oss idag, men det blåser full kall storm så det är lagom att titta på finvädret inifrån   

  


 
 
Eva G

Eva G

3 februari 2011 12:36

Förstår att du är skitnöjd! :) Underbara Veto! <3

http://goto.glocalnet.net/susenborg

 
Sara

Sara

3 februari 2011 12:43

Jag förstår att du är nöjd ser kanon ut :)

http://www.sarastassar.se

 
Ingen bild

Maria Törnvall

3 februari 2011 12:46

Helt fantastiskt vad ni är bra :D Förstår att du "gluttar och glaner" lite i tävlingskalendern <3

 
Cissi

Cissi

3 februari 2011 12:50

Säger som alla andra - SÅ HIMLA duktiga ni är!!
Han ser ju ut att fatta att här borta vill matte att jag ska vara för då kommer hon springandes med leksaken = HÄRLIGT :-)
Blir lite avis på att ni ser ut att ha barmark... här är det fortfarande alldeles för mycket snö...

http://www.tripora.se

 
peggy mys & gaia

peggy mys & gaia

3 februari 2011 15:21

Oj vad Vimsa är lik min Gaia! Både i uttryck och byggnad! Härlig träningsgrupp ni är! Helt underbart!

http://peggan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

momo

3 februari 2011 17:04

Vilken dutti kille, fine Veto, o så kul att se lilla Vimsa, verkar lika galen hon :)) och lille Kenzo och fine Lotus, kanonduktiga både fyr o tvåbenta!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 augusti 2015 09:59


Knott fyllde två år nu den 5augusti. Tror banne mej att nåt ramlade på plats i lilla flattefnatt hjärna exakt den dagen. Han är mera följ och uppmärksam i träningen - lyssnar och försöker göra rätt mkt mera koncentrerat. Han är liiiite mindre...

Av Anna - 17 juni 2015 14:41

Av Anna - 12 juni 2015 09:11

Idag plastas ensilagebuntar. Ett fack i plansilon är fullt :) det är alltid fint när vinterfodret börjar fyllas på. ...

Av Anna - 30 mars 2015 10:17


Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) ) Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts...

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards