Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

Ny vecka

Av Anna - 7 februari 2011 12:01

Hoppla hoppla, måndag och ny vecka nu igen    helt otroligt !


Igår kväll träffades träningsgänget igen, vi hade en bra träning men filmade inte nåt alls.

Veto och jag koncentrerade oss på positioner i både lf, ff men framför allt i halterna.

Och så lekte vi mycke :) , är ju lätt att glömma bort att han ju faktiskt är nästan valp fortfarande. Gäller att skynda långsamt känner jag.

Vi gjorde oxå gruppsitt och gruppligg och det gick helt ok båda grejerna.


Nu har vi lydnadsvila i två dagar (kanske blir ett spår istället) och på onsdag kör kursen Klicker DeLuxe igång på Klubbarps Hundklubb, himmel så kul det ska bli !!

Ett kort på Veto i hans fina halsband, guld till en Guldklimp   

  


Här är alla hundarnas i en rad, fr.v Fiasko's röda fina, Pyton's i silver och guld och så Veto's två.

Alla fyra har Marika på Morrhåret gjort, kanonfina i superkvalité. Morrhåret Ab finns oxå på Facebook .

  


Måste oxå lägga in en länk till en av de bästa låtarna som spelas just nu, bara älskar den, texten är ju genial   




 
 
Eva G

Eva G

7 februari 2011 12:47

Gu va jag ser fram mot kursstart! Det var länge sen! :) Han är en riktig fotomodell, snyggingen! :)

http://goto.glocalnet.net/susenborg

 
Marika Söreskog

Marika Söreskog

7 februari 2011 12:52

Allt klär en skönhet eller vad brukar man säga ...du har ju tre :)) kul med fina bilder på halsbanden och att du är nöjd med kvalitén Anna !!

http://marmichels.se

 
Ingen bild

Inga-Maj

7 februari 2011 13:23

Bra tänkt Anna, att inte ha för bråttom. Ni kommer att lyckas mkt bra. Det är jag helt övertygad om. Ni är så ambitiösa o har kul. Det är en vinnande koncept.. Jättefina halsband Marika gjort! "Guld till guldklimpen" ja, det är lika bra att vänja sig från början:)

 
peggy mys & gaia

peggy mys & gaia

7 februari 2011 14:07

Oj så fina halsbanden är, svårt att välja ut något som favorit! Förstår varför du har 4!

http://peggan.bloggplatsen.se

 
Asta

Asta

7 februari 2011 15:13

Fina halsband...Kul låt-text, hahahah

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Asta65

 
Cissi

Cissi

7 februari 2011 16:03

Så länge både du och Veto har kul i er träning så är det huvudsaken :-)

Ja dessa halsband som bara är SÅ snygga!!! Nästa gång vi paserar Vadstena blir det definitivt ett besök hos "Morrhåret"!

http://www.tripora.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 augusti 2015 09:59


Knott fyllde två år nu den 5augusti. Tror banne mej att nåt ramlade på plats i lilla flattefnatt hjärna exakt den dagen. Han är mera följ och uppmärksam i träningen - lyssnar och försöker göra rätt mkt mera koncentrerat. Han är liiiite mindre...

Av Anna - 17 juni 2015 14:41

Av Anna - 12 juni 2015 09:11

Idag plastas ensilagebuntar. Ett fack i plansilon är fullt :) det är alltid fint när vinterfodret börjar fyllas på. ...

Av Anna - 30 mars 2015 10:17


Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) ) Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts...

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards