Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Anna - 19 mars 2011 20:40

Idag har det anordnats träningstävling på klubben. Det var ett strålande väder och riktig bra underlag trots att vi fick ca 30 snö natten till igår. Och en hel del folk kom oxå dit, riktigt skoj !!

Alla pengar från anmälningsavgifter, lotteri och fika gick oavkortat till "Läkare utan gränser" och deras fantastiska jobb i bl.a Japan.

  


Jag tog detta som ett ypperligt tillfälle till träning med Pyton inför nästa helg och andra kommande tävlingar.

Det blev sex startande i lydn kl 2 och vi va 13 som startade i ettan.


Vi fick inte ihop några högre poäng, men jag är görnöjd med vårt genomförande. Jag gav dk därså behövdes och jag försökte peppa upp honom ordentligt mellan momenten och framför allt så kände jag mej säker på "teamet Pyton/Anna" på ett för mej helt nytt sätt där inne på plan och ja var inte det minsta nervös. Och det var en bamseseger för mej.

Scannade in kritiklappen:


Här ett kort på hur "läggande under gång"inte ska se ut   

   


Stundtals hade vi fin kontakt, bästa Blåbusen och jag

  


Innan jag åkte ut till klubben fotade jag denna som dotter S med pojkvän gjort på förmiddagen, härligt att de har lite barnasinne kvar trots att de är 16 och 17. Satte Pyton framför för att ni skulle förstå hur stor gubben är.

  

   

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards