Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Anna - 24 mars 2011 16:29

Idag la jag ut en massa ätbara småbitar i ett hörn i trädgården. Tänkte att det skulle passa som lite hjärngympa till Veto nu när han inte får röra på sej så mycket.
Här lite bilder.
Leta, leta, leta
  

 


Jaaaa, där är en bit :)

 

Mjukost i träden :)

  


Sen satte vi oss mot södervägg, jag drack kaffe och Veto smaskade gott märgben.

 Kolla på det lilla plåstret,  hela operationssåret får plats därunder, ett enda stygn är det, helt fantastiskt att de inte behövs större.

     


Måste oxå tala om att Veto är jätteduktig i buren, han ligger tyst och still i princip hela tiden, men är grymt stressad när han väl får komma ut. Då tycker jag så jädra synd om honom och det gör rejält ont i mattehjärtat att se honom sån.

Finaste killen

      

Efter det tog jag Pyton med mej på en entimmes promenad, gick bort och kikade hur det ser ut i skogen och det är faktiskt snöfritt på sina ställen där nu :) Gött !!

Har äntligen hittat ett motto som jag gillar:

"Per ardua ad astra"    -"Genom svårigheter mot stjärnorna"

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards