Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Anna - 6 maj 2011 09:34

  Guuuud så irriterande när alla ljuger för en....................

Vet inte om ni sett alla kommentarer för ett par dagar sen om att en bc aldrig glömmer. Kennelmorsan hävdar det och många andra bc ägare med henne.

Men då måste jag fråga uppfödarLena, va f*n har du blandat i Veto ??  

Han har stora allvarliga minnesluckor.

Han har absolut ingen aning om att han blev opererad i måndags. Han är pigg som en mört, faktiskt piggare än innan op, och helt sjövild ute på rastningarna, jag kan max ha en koppellängd på ca 10cm och måsta ha 150% koll hela tiden. Puuuuuuh ;)


Igår kväll "goggade" jag för första gången på ca tjugo år, vet i tusan vad som hände men helt plötsligt va ja ute och det skedde bara, t.o.m Pyton undrade vad som va på G, han blev busig som en tok och höll på att fälla mej massor med gånger. "Slingan" är ca 4,5 km och jag gick största delen men goggade små snuttar hela vägen, de första två snuttarna kändes som "from hell" men det gick bättre och bättre.

Känner mej så jäkla nöjd med mej själv idag :) måste ju se till att kroppsförfallet stannar upp litegrann innan  det är helt försent :)

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards