Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Anna - 12 maj 2011 22:01

Ujuj vilket sommarväder vi haft nu några dagar, nästan så att jag är nöjd nu med antalet grader. Det är nämligen nästan outhärdligt bland korna såna här varma dagar.


Idag har vi varit på simning första gången efter andra operationen. Han va rejält på och rätt stressad innan han väl kom i bassängen, men väl där simmade han jättefint periodvis. Vet inte riktigt hur länge han simmade idag, men han va iaf inte nöjd utan försökte allt för att komma i igen :) Efteråt gick vi ut bakom på en gräsmatta, Pia ville se hans rörelser och hon va nöjd med det hon såg :) Han har återhämtat sej kanonbra.

Idag har jag börjat skriva  i träningsdagbok igen, blir ju inte så mycket träning iskrivet än, men alla rehabhemläxor skrivs iaf in, det blir ju en del övningar vartefter så för att inte tappa bort nån på vägen så känns detta som ett bra sätt ;) 

Nu känns det värdefullt igen att skriva i vad vi gör och varför och oxå hur det går :)

En skön välbekant känsla :)

  


Idag har jag och Pyton tagit vår gåggasväng igen, jag är impad av mej själv som håller på än, men jag har en plan som jag jädrar ska ro iland denna gången ;)

Idag va det aptungt att springa men jag gav mej den på att fixa det och då gick de oxå :)

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards