Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Anna - 8 juni 2011 18:01

Väldigt vad de va svårt att hålla bloggen levande ;) Det rullar på ungefär som vanligt här, det skördas rundbalsensilage och mjölkkorna är nu ute på sommarbete :) Alla tre hundarna mår förträffligt även om de de sista dagarna inte gjort så många knop pga värmen. Vetos rehab går stadigt framåt sakta men säkert och han är ett riktigt piggelintroll, han är pigg på och med på allt som jag erbjuder. Vi simmar nu en gång i veckan för det är vad jag hinner den här årstiden, och så får vi ju utöka promenaderna hela tiden. Sådär, det va lite om vad som händer oss om dagarna, nu väntar en svettig stund bland korna för mej. Igår hade vi ett sjujäkla åskoväder och det måste slagit ner nånstans på gården. Blixt och knall kom exakt samtidigt och flera kor slog i backen inne i lagårn av smällen, fy vilken upplevelse. Jag har aldrig nånsin varit så rädd förut men allt slutade bra tack och lov.

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards