Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

Klubbhäng :)

Av Anna - 12 juni 2011 08:37

Igår träffades Anna & Sune, Johanna, Bix &Vimsa, Marika & Lotus och jag & Veto på klubben för lite träning. Och den blev verkligen helt suverän !! Tack tjejer !

Vi började förståss med lång fika och djupa diskussioner   


Sen tränade vi en och en och tittade på och gav råd och tips till varann, och förståss en massa beröm och glada tillrop.

Jag gjorde lite baklängesmarch och lf. jag är jättenöjd med vår insats, Veto jobbar på bra och koncentrerat.

Sen bad jag Marika&Lotus gå runt oss på lagom avstånd medan vi tränade sitt i utg pos med fokus, och ligga stadigt bredvid mej. Sittandet gick kanon och liggandet helt ok.

Efter det gjorde vi ett gemensamt platsligg, och eftersom jag inte vågar släppa Veto lös stod jag kvar bredvid, men det blir tydligen för stark mattedragning med mej så nära för då hade han svårt att ligga stadigt (tack Johanna för den tanken). 

Provade då att lägga hans koppel runt en stolpe (utan att han märkte det), la ner och gick ifrån mycket längre och då låg han jättefint och stadigt :)

Tänk va ofta det kan vara till så stor hjälp med nån annans ögon och hjärna :)


Och så lite grovhångel i bloggen   

 

 
 
Peggy

Peggy

12 juni 2011 10:37

Härligt med lite hångel så där på lördagen :-) .
Ja tänk om man inte hade fina kloka träningskompisar! Dom är guld värda!

http://Peggan. Bloggplatsen. se

 
Ingen bild

Inga-Maj

12 juni 2011 13:37

Härligt! Det är bra med lång fika innan träning. Man blir så vis då :)

 
Eva G

Eva G

12 juni 2011 15:16

Kul att det va så bra träning igår! :)
Underbar pussbild! :)Veto ser verkligen fokuserad ut :)

http://goto.glocalnet.net/susenborg

 
Ingen bild

Görel

12 juni 2011 18:59

Ni är så duktiga! Härligt med lite BC-hångel!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 augusti 2015 09:59


Knott fyllde två år nu den 5augusti. Tror banne mej att nåt ramlade på plats i lilla flattefnatt hjärna exakt den dagen. Han är mera följ och uppmärksam i träningen - lyssnar och försöker göra rätt mkt mera koncentrerat. Han är liiiite mindre...

Av Anna - 17 juni 2015 14:41

Av Anna - 12 juni 2015 09:11

Idag plastas ensilagebuntar. Ett fack i plansilon är fullt :) det är alltid fint när vinterfodret börjar fyllas på. ...

Av Anna - 30 mars 2015 10:17


Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) ) Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts...

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards