Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Anna - 26 juni 2011 07:50

Tjolahopp på er :) Igår va jag då i Linköping för en stunds privatträning, nu blev det ju inte så jättemycket praktiskt gjort av naturliga orsaker. Men det va ju inte heller det jag ville ha i dagsläget. Jag fick en himla massa bra tips och nya tankar inmatade och hjärnan gick på högvarv hela kvällen sen. Så görintressant att lyssna på ämneskunniga trevliga människor. Fick oxå beröm för min Veto och det värmer förstås ett mattehjärta massor ;-). Men jag höll på att gå hem när vi skulle visa lite hur vi jobbar i lf och Veto förstås inte hade en ANING om vad jag ville :-D han hoppade, studsade, bet i kopplet osv, blä så illa det kändes. Men sen gick det bättre och han jobbade på kanon de andra två gångerna. Och javisst va det mitt "fel", jag va ju skitnervös till att börja med :-| och en helt suverän stund hade vi iaf där och den gav mej massor tanke-ahan att jobba vidare med :)

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards