Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

Börja om :)

Av Anna - 12 juli 2011 12:04

Igår em tjoade Johanna på mej på fb chatten och undrade om vi skulle ta en lite träning framåt kvällen på Motala klubben :)

Och det gjorde vi, jag kom sent så Johanna hade redan hunnit köra en del, så jag kommenderade igenom henne och Vimsa i ettan och de va kanonduktiga, hon är en lite pärla Vimsasyrran :)

Sen la vi ett plastligg, Vimsa låg jättefin och Veto knappt alls ;) dumt av mej att lägga egentligen, tränat alldeles för lite, men man vill ju så gärna prova ;) 

Men nu vet jag iaf att detta moment inte är klart och kräver mycket träning till för att bli färdigt.

Men "fel är bra i träningen för det är ju av dom man lär sej", något jag fick till mej i söndags, helt rätt inställning eg. men inte något jag anammat förrän nu :)


Sen tränade jag yttepytte lite fast jag eg inte skulle det.

Men jag kunde inte låta bli att utnyttja det faktum att det bara va Johanna och jag på ett helt nytt ställe.

*Lf, gick kanon, bra position och fokus, älskar Veto's attityd och positiva utstrålning :)

*Läggande, gick oxå kanon bara jag tänker på att göra rätt (rätt tonläge)

*Ställande, gick strålande efter söndagens "omstart", gick inte ifrån dock, utan det börjar vi med alldeles strax ;)


Och nu till rubriken

fick lite "bannor" i söndags fm av Anders, jag måste tänka på att vi faktiskt inte kan börja träna där vi var för ca 18 veckor sen och antagligen inte ens halvvägs så långt fram utan jag måste börja om, med många moment ända från start.

Jag kräver helt enkelt lite för mycket nu och då finns ju risken att det blir fel och ev lite tråkig stämning som följd. Detta var en nyttigt snack för mej och naturligtvis jättesjälvklart om man tänker till ;)

Så vi började från noll med både ingångar och ställande under gång där och då så där jobbar vi vidare nu.

Kommer oxå jobba mycket på vår teamwork känsla och mycket annat småpill som jag fick jättefina tips och idéer om.



 
 
Ingen bild

Eva G

12 juli 2011 13:40

Kul att det går så bra i träningen:)

 
peggy Mys & gaia

peggy Mys & gaia

12 juli 2011 15:33

Så nyttigt med andras ögon och tankar ibland, det är så lätt att fastna i sina invanda mönster och förväntningar!

http://peggan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Marika & Lotus

12 juli 2011 18:53

Roligt att ni fått bra hjälp i träningen !!

 
Ingen bild

lena

13 juli 2011 10:39

men.....nu fattar jag ingenting.....

 
Cissi

Cissi

13 juli 2011 14:40

Så lyxigt med bra träningskamrater som dessutom "läxar upp en" på rätt sätt - guld värt!

Tycker det är jätteskoj att ni är på G igen du och Veto, ska bli himla roligt att se er framöver :-)

http://www.tripora.se

 
Ingen bild

Dollar

15 juli 2011 23:48

Grattis i efterskott Pyton!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 augusti 2015 09:59


Knott fyllde två år nu den 5augusti. Tror banne mej att nåt ramlade på plats i lilla flattefnatt hjärna exakt den dagen. Han är mera följ och uppmärksam i träningen - lyssnar och försöker göra rätt mkt mera koncentrerat. Han är liiiite mindre...

Av Anna - 17 juni 2015 14:41

Av Anna - 12 juni 2015 09:11

Idag plastas ensilagebuntar. Ett fack i plansilon är fullt :) det är alltid fint när vinterfodret börjar fyllas på. ...

Av Anna - 30 mars 2015 10:17


Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) ) Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts...

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards