Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

Skit oxå .................

Av Anna - 13 augusti 2011 16:39

..............alltså satan i gatan vad jag blivit ostrukturerad i hundträningen.

Tror luften gick ur mej totalt iom Vetos bakslag/hälta och påtvingade "halvvila".

Innan detta skrev jag veckoplan som ändrades hela tiden efter uppfyllda kriterier osv, och nu . . . . . . . . .  "går jag bara ut och kör nåt", hjärnan är nog ute på egna äventyr lite för ofta ;)


Alltså så här kan jag ju inte hålla på . . . . . . . . . . . .


Här måste alltså organiseras . . . . . . . . . . . och det NU !!  BASTA !!



                                    


 
 
Ingen bild

Maria

13 augusti 2011 17:19

Vi är två :D Men från och med Måndag är det nya regeler som gäller.. Fram med hundträningsdagboken och Skriv ner ALLT ... Gäller mig med, BASTA! Kommer kolla dig var enda dag.. Nästan i alla fall :)

 
Ingen bild

Lena & BC-Ligan

13 augusti 2011 18:55

Näe vet du vad! Du går kurs o du tränar en-två ggr om dagen....du håller väl i som bara den tycker jag.

 
Jeanette, Sly & Maya

Jeanette, Sly & Maya

13 augusti 2011 19:49

Hua! Nu påminner du mig om att bli mer strukurerad med dokumentera träningen;)

Inte alls konstigt om luften gick ur dig MEN som kommentaren ovan påminner om... även om du nu inte varit så strukturerad & dokumenterat så har du tränat flitigt som säkert gett mer än du tror:)

http://www.starsweepers.se

 
Cissi

Cissi

14 augusti 2011 09:13

Vet exakt hur du känner det, har också en tendens att hela tiden tappa bort strukturen...
Men nu tror jag att jag kommit på en variant som kan fungera oavsett: jag har skaffat ett enkelt "notepad" i telefonen, den har man ju alltid med sig ;-) Man ska ju alltid ta korta pauser mellan det man tränar och då passar jag på att snabbt skriva ner det jag just gjort, vad som var bra och vad jag ska tänka på till nästa gång. Jag gör ett "dokument" av varje moment (och dag) så kan jag sedan enkelt gå tillbaks och se innan jag tränar nästa gång.
Känns faktiskt som det kommer att fungera :-)

När det gäller Veto och "haltandet" så hoppas jag verkligen att det bara var ett led i tillfrisknandet - ni är snart på banan helt och hållet, det tror jag verkligen <3

http://www.tripora.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 augusti 2015 09:59


Knott fyllde två år nu den 5augusti. Tror banne mej att nåt ramlade på plats i lilla flattefnatt hjärna exakt den dagen. Han är mera följ och uppmärksam i träningen - lyssnar och försöker göra rätt mkt mera koncentrerat. Han är liiiite mindre...

Av Anna - 17 juni 2015 14:41

Av Anna - 12 juni 2015 09:11

Idag plastas ensilagebuntar. Ett fack i plansilon är fullt :) det är alltid fint när vinterfodret börjar fyllas på. ...

Av Anna - 30 mars 2015 10:17


Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) ) Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts...

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards