Alla inlägg den 17 december 2011

Av Anna - 17 december 2011 17:15

............veta bättre........      ..........än att träna hund när jag mår skit och inte är på topp :(


Tittade tillbaka i min kalender och jodåjavisst, fem sex veckor efter varje operation orkar man tydligen hålla humör och ork uppe ......................


Nåja, åkte iväg på kurs med Pyton idag, på vägen dit borde började snöblandat skit komma ner från himlen och är det nåt "Den Blå" hatar så är det blöta uppifrån.

Menmen, för att göra en låååång historia kort så försökte jag genomföra fyra "övningar" och en enda gick ok. Här gav jag upp och satte in Pyton i bilen och tog ut Veto så han fick se nåt annat än vår trädgård och grusväg..........


Nåja vi tränar väl på här hemma för här fixar vi iaf att hålla fokus båda två.


Eftermiddagen tillbringades i Vadstena sporthall, derbydags mellan döttrarnas nya och gamla lag.

En dotter spelade och den andra tyvärr på läktaren (avstängd en match efter två röda kort denna säsongen).
Matchen slutade tyvärr med förlust för döttrarnas lag och en söndertrampad hand på den spelande dottern, hoppas vi slipper åka till akuten ikväll..........

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards