Alla inlägg den 20 december 2011

Av Anna - 20 december 2011 17:47

   Yes, de nya regelhäftena har kommit :) Så nu har jag kvällslektyr ett tag :) Nu är det iofs så att jag väääääldigt sällan hinner läsa nåt i sängen innan jag somnar :) men de ligger där bredvid kudden iaf ;)

I söndags va Veto och jag och tog ett pass med egensimning, så himla lyxigt att kunna åka iväg sådär och utnyttja bassängen själv.

Veto älskar dessa stunder när han får vräka ur sej överskottsenergi och jag njuter verkligen oxå av att se hans belåtna tacksamma ögon och lite tröttare kropp efteråt 


Förutom alla rehabövningar har jag nu börjat lite försiktigt med smådelar till lydnaden med honom igen. Och det går framåt sakta men väldigt säkert ;) till och med de stilla bitarna börjar funka riktigt bra :)


Idag har jag handlat de första och kanske även de sista ;) julklapparna för året. Stack in en sväng till stora staden Lkpg efter ett besök på Vallas rehab.

 Fixade det på drygt en timme, äääääälskar "gallerior" ;) den längsta tiden gick faktiskt åt till att hitta parkeringsplats :)

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards