Alla inlägg den 28 december 2011

Av Anna - 28 december 2011 15:31

Äntligen vanliga dagar igen =)


Visst julen och andra helgdagar är kul men vanliga dagar är minst lika bra tycker jag. Kan ju iofs kanske bero på att jag jobbar precis som vanligt röda som svarta dagar ;)


Dagarna med hundarna rullar på, med lite Pytonträning, rehab och lugn träning för Veto och mest gos och mys med gammelmannen Fiasko.

Med Veto har jag nu börjat med yttepytte "lydnadsträningsdelar", gruppmomenten minst en gång/dag, lite hållande av apporter och så lite "snäll" lf/fvf, såsom position, starter och halter. Är fortfarande väldigt försiktig med ingångar och vändningar.


Igår va jag på Valla och hade egensimtid, han fick simma 3x4min och han njuter verkligen i vattnet när han får röra sej ordentligt :)

På vägen hem stannade jag till vid ett stort köpcentra och tränade lite mattefokus, starter och ett litet platsligg. Störningarna i form av bilar och mycket människor klarade Vetokillen med MVG i betyg =)


Nedan några foton på en typisk Veto-dag =)


Frv. "hakan i marken"träning, massage med böjning och sträckning, rehabövningar på pilatesboll och så simning obs den molokna blicken när han väntar på mattes "varsågod och hoppa i vattnet" ord =)


       

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards