Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Anna - 3 januari 2012 09:37

                                                                

Hela perioden jul och nyår har för Pyton's dela "bara" inneburit långa härliga promenader, go mat, mysa och att sova tätt-tätt med matten :)

Energi till träning har helt enkelt inte funnits hos mej, jag blev anfallen av nån sabla bacill (feber, snuva och en huvudvärk "from hell") veckan innan jul och först nu känner jag mej ganska ok igen.

Så igår plockade jag med mej nytorkad blodpudding, targetmatta, apportbock och "runda-stolpen" ut och körde ett pass "leka träning".

Och energin fanns faktiskt hos oss båda, men mest hos den fyrbenta ;) Han va helt sjövild =)

Är så glad och nöjd över hjälpen jag fått av Heléne med att tänka om vad gäller en hel del av Pytonträningen.


Fick till några riktigt fina småkedjor efter en stunds träning:

* runda - target tramp

* lite ff - runda - target

* runda - apport

* lite ff - runda - apport - avlämna med nosdutt


Efter det fick han oxå att par "knallapporteringar" med en matte som sen sprang ifrån honom, och jäklars vad han tar i då den store lunsen, han ger verkligen allt =)


Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards