Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Filmtajm =)

Av Anna - 12 januari 2012 10:24



Lite från gårdagen, fortfarande okoncentrerad och ofokuserad, javisst, MEN vi jobbar vidare på grunderna och lägger ihop så småningom.

Och eftersom han varken får springa eller kampa så är det lugn belöning med kel och godis som gäller, och det köper Veto glatt, den fartiga träningen får helt enkelt vänta lite :)

Han har så mycket "myror i brallan" av all energi som bubblar och pyser i hela kroppen, så jag är skitnöjd med att kunna göra lite små övningar med fokuserad och lycklig vovve iaf.
OCH superdupernöjd är jag med att ha lyckats träna bort tugget på appporten, det känns som en jätteseger eftersom jag vet hur det såg ut från start ;) nu får man  t.o.m tillbaka vittringspinnarna i ett stycke, och man kan använda dom flera ggr, det hände inte så ofta från början :)



 
 
Jeanette, Sly & Maya

Jeanette, Sly & Maya

12 januari 2012 10:44

Alltid kul med film :-) Snyggt m apporten! Kram!

http://www.starsweepers.se

 
Cissi

Cissi

12 januari 2012 11:27

Roligt att se er träna igen!
Jösses vad du är smal och snygg nu - grattis!!!!!!!
Bra position du fått till i ff/lf, fördel med "pillträning" :-)
Apporteringen är ju jättefin!

http://www.tripora.se

 
peggy Mys & gaia

peggy Mys & gaia

12 januari 2012 14:46

Härligt med att tuggmotståndet ( :-) ) minskat så fint!
Han ser väldigt fin ut i kroppen! Snart är det vår och ni är på G!

http://peggan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

momo

14 januari 2012 00:07

Nu har jag sett!!!!! Fine killen, ser fin ut och full av energi! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 augusti 2015 09:59


Knott fyllde två år nu den 5augusti. Tror banne mej att nåt ramlade på plats i lilla flattefnatt hjärna exakt den dagen. Han är mera följ och uppmärksam i träningen - lyssnar och försöker göra rätt mkt mera koncentrerat. Han är liiiite mindre...

Av Anna - 17 juni 2015 14:41

Av Anna - 12 juni 2015 09:11

Idag plastas ensilagebuntar. Ett fack i plansilon är fullt :) det är alltid fint när vinterfodret börjar fyllas på. ...

Av Anna - 30 mars 2015 10:17


Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) ) Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts...

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards