Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Sov gott <3

Av Anna - 17 februari 2012 17:33

  

En hel vecka........sju hemska jäkla dagar har nu gått sen älskade heelergrisen Fiasko fick somna in :(


Har tänkt skriva detta inlägg så många ggr, har t.o.m börjat men har inte fixat det riktigt, det gör så ont.

Men nu börjar jag kunna glädjas åt allt det vi faktiskt fick ihop, tretton långa goa år med en hund frisk som en nötkärna är ju en fantastisk lyx.

   


Men så i fredagskväll vid 20tiden blev jag hämtad av dotter S "Mamma du måste komma, det har hänt nåt med Fiasko", han hade då kommit ut i köket till dotter L, vinglandes, svårt att stå på bak och med lite småkramper, jag anade då direkt nåt strokeliknande.

Kände då på mej att det nu va dags att ta det jävligaste beslut man kan stå inför som hundägare.

Fick tag i vet. Åsa som jag pratat med om detta och som lovat ställa upp om hon bara kunde, hon satt kvar på vet.stationen och fixade pappersjobb så vi kunde komma direkt om vi ville. Vilken underbar veterinär va? <3


Allt gick lugnt och fint och han fick somna in i min famn med hakan i lillmatte Lisas hand...........


     


Sov gott älskade lilla vän, saknar dej så jag tror jag ska gå sönder <3

   




 
 
Eva

Eva

17 februari 2012 18:04

Tänker på dig! Vet hur jobbigt det är!

http://www.asra.se

 
Ingen bild

Agneta

17 februari 2012 18:09

ååå, jag får svårt att andas. Hjärtsnörp. Minns så väl känslan av att gå sönder. Har inte känt så med tidigare hundar, men min älskade Nellie som dog för drygt ett år sedan. Jag vaknade och grät på nätterna till och med. Trodde aldrig att jag skulle bli glad igen. Jag saknar henne varje dag fortfarande. Men gråter inte så ofta längre:-/Kram

 
peggy Mys & gaia

peggy Mys & gaia

17 februari 2012 18:18

Tröstekramar till dig min vän! Om vi ändå kunde få ha kvar dom länge i våra liv så underbart det skulle vara!

http://peggan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Maria

17 februari 2012 18:56

Oj, där kom tårarna rinandes.... sittande på jobbet.....
Jag tänker på dig, syster!!!!
Kan ändå inte låta bli att le när jag tittar på bilderna på honom för han ser så himla lycklig ut och jag vet att han var en så lycklig hund när han fanns hos dig!
Det gör ont och man får gråta och man ska gråta!!!!!
Han kommer alltid att finnas hos dig, i ditt hjärta!
Kramar i massor!

 
Ingen bild

Katarina

17 februari 2012 19:11

Vet hur det känns :(

 
Ingen bild

Asta

17 februari 2012 21:33

Tårarna rinner...Det blir bara svårare och svårare trots att man vet från start att det är lånad tid! Låt sorgen ha sin tid! Man glömmer aldrig dom man älskat men sorgen blir lättare att bära och man minns det fina. Som du skiver, 13 år är många fina minnen:)Kram

 
Annica

Annica

17 februari 2012 21:38

Vilket långt fint hundliv han fick <3

http://chipncharms.se

 
AK

AK

17 februari 2012 22:15

Finaste häftigaste Fiasko, vila nu i frid.

http://bacillen.wordpress.com

 
Heléne & grabbarna

Heléne & grabbarna

18 februari 2012 09:51

Detta är såååå jobbigt, och det gör så himla ont. Länge. Man älskar dom ju så ofantligt mycket. <3
Kram till dig.

http://www.high5hundkurser.se

 
Noomi

Noomi

18 februari 2012 17:51

KRAM från oss!

http://www.dizzyweb.se

 
Cissi

Cissi

21 februari 2012 09:04

Finns inga ord som hjälper....
Tänker på dig och skickar en STOR KRAM <3

http://www.tripora.se

 
Marketta

Marketta

23 februari 2012 23:27

Beklagar ♥

En sån fin profilbild från sidan du har tagit på han.

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 augusti 2015 09:59


Knott fyllde två år nu den 5augusti. Tror banne mej att nåt ramlade på plats i lilla flattefnatt hjärna exakt den dagen. Han är mera följ och uppmärksam i träningen - lyssnar och försöker göra rätt mkt mera koncentrerat. Han är liiiite mindre...

Av Anna - 17 juni 2015 14:41

Av Anna - 12 juni 2015 09:11

Idag plastas ensilagebuntar. Ett fack i plansilon är fullt :) det är alltid fint när vinterfodret börjar fyllas på. ...

Av Anna - 30 mars 2015 10:17


Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) ) Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts...

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards