Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Anna - 28 mars 2012 10:00

Igår kväll på promenaden blev Pyton stannandes på en fläck som tydligen luktade ljuvligt av "hallon" ;) han luktade och snosade ingående och la sej till sist och rullade runt länge och noga.

Efter en liten stund kom han springande till oss UTAN reflexhalsband............hmmmm.


Försökte skicka honom "leta", men icke sa nicke, "det ordet har jag aldrig hört" hävdade Blåbusen bestämt ;)


MEN Veto drog iväg med mej hängandes i andra änden av kopplet och sim-sala-bim så stod han med halsbandet i munnen :)

Till saken hör att jag kört upplet med Pyton flera hundra gånger i ca sex och ett halvt år och med Veto max fem ggr för ca 1,5 år sedan =)


Ni som hänger på fb har väl kanske redan läst att jag igår va och röntagde Vetos bogar igen.

Vänster (op i mars 2011) såg ganska bra ut, nästan helt läkt och höger (op maj&nov 2011) va bättre än före oerationerna men inte utläkt. Fick återigen beröm för hans vältränade kropp =)

Så det blir till att fortsätta rehabba (simma osv) och ta det lilla lugna ett tag till så höger oxå får en chans att läka mera och så får vi utöka aktiviterna långsamt.

Lydnad kunde jag träna på som nu, utan hopp och ruscher, så det känns kanon och då vågar jag oxå vara med på den helgkursen nu i slutet av april som jag sett fram emot så mycket =)



Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards