Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Anna - 30 juli 2012 11:31

Måndagförmiddag, sitter och går igenom helgen som varit.

I torsdags började den årliga höjdpunkten - Kennel Tonedos läger!!
Fm tillbringades i fårhagen och em på apellplanen. Eftermiddagens pass för mej och Veto kändes superbra, vi tränade lf, läggande, ställande, rutskick och Z :) mest nöjd är jag själv med vår gokänsla och grabbens attityd. Sen att allt inte blev hundra rätt är ju träningsbart ;)
Fredagen avvek jag från lägret för att bege mej till Norrköping för att gå på Kent konsert. Och det va verkligen en upplevelse!! Magiskt är ett rätt passande ord!!
I lördags på väg hem åkte jag förbi lägret och körde ett litet attitydpass som jag är riktigt nöjd med.
Söndagen ägnades åt egenträning på klubben då jag bl.a körde ett fyramin platsligg och ett platssitt på en och en halv.
Gårdagskvällen ägnades åt grillning med goa vänner och just nu bara njuter jag i nuet <3



Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards