Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Anna - 20 januari 2013 23:40

I onsdags kväll efter träning, skogspromenad och vila haltade Veto rejält på höger fram = det ben som opererats två ggr för ocdr. Och mitt hjärta brast...........
Jag VET att han naturligtvis kan ha sträckt, vrickat eller överansträngt sej som vilken annan hund som helst när energin sprutar ur öronen och snön täcker förrädisk is. Men där och då fanns bara ÅTERFALL i hjärnan och tårarna sprutade på mej och jag gick sönder inuti.
Men tack vare goda vänner/lyssnare/peppare <3 kunde jag fokusera om och inse fakta, så nu har det blivit många långa lugna koppelpromenader, och detta är knappt jag vågar skriva, men hältan är nu nästan obefintlig :) så nu fortsätter jag såhär iaf veckan ut och så får vi se sen.


Idag testade jag en ny promenadsväng, som sen skulle visa sej va ca sex km, den gick genon skog, över gärden och på väg. En riktigt fin sväng som kommer utnyttjas flitigt framöver. Ser fram emot när matten kommit tilbaka till höstens form, för detta är säkerliugen en underbar löprunda ljumna sommarkvällar :)


Nedan ett foto från idag

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards