Direktlänk till inlägg 2 februari 2013

Mellokväll..........

Av Anna - 2 februari 2013 21:38

.........och jag kan lika gärna blogga ;)

Igår tog jag äntligen "tummen ur" och bokade tid på Veto's favvisplats "alla dar i veckan dygnet runt" mao Valla Hundrehab och då framför allt deras bassäng :)
Det är lite för länge sen sist och eftersom jag ju har simkörkort och redan betalda ggr kvar så är det ju bara att köra på.
Och eftersom Veto verkligen älskar att simma så blir det ju en energikick även för mej när jag ser lyckan i hans ögon <3
Passade även på och beställde lite nya tider när jag ändå va där, fyra onsdageftermiddagar framöver blir det plask och lek för kvicksilvergrabben <3, och sen tänkte jag köra på så.

Idag efter jobbet stannade jag till på Vadstena bk och tränade lite, tusan så fina planer det va där :), alldeles rena från både is och snö.
Veto va het som en kamin - attityd och känsla fattades inte, däremot lämnade position och koncentration lite att önska och jobba med ;)
Men hellre en tokglad hund som ibland flippar ur och får ömsom nollor ömsom tior än en som alltid ligger på sju åtta och "bara gör sitt jobb".

 
 
Cissi

Cissi

4 februari 2013 11:28

Så skönt, och lyxigt, att ha ett hundsim så nära!

Oj har ni helt snöfritt?! Här kom det lite nytt i helgen som har blivit kvar....

Håller definitivt med om att hellre en hund som är pigg, het och vill än en som "bara går där" ;-)

http://www.tripora.se

Anna

4 februari 2013 11:35

Snötäcket är rätt varierande ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 augusti 2015 09:59


Knott fyllde två år nu den 5augusti. Tror banne mej att nåt ramlade på plats i lilla flattefnatt hjärna exakt den dagen. Han är mera följ och uppmärksam i träningen - lyssnar och försöker göra rätt mkt mera koncentrerat. Han är liiiite mindre...

Av Anna - 17 juni 2015 14:41

Av Anna - 12 juni 2015 09:11

Idag plastas ensilagebuntar. Ett fack i plansilon är fullt :) det är alltid fint när vinterfodret börjar fyllas på. ...

Av Anna - 30 mars 2015 10:17


Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) ) Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts...

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards