Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

Vänner

Av Anna - 19 februari 2013 11:28

Visst är detta med vänner väldigt fascinerande.

Vänner kommer och en del går, ibland försvinner de långsamt-vänskapen bara mattas av, men ibland händer något som gör att man skiljs åt. En del av dessa saknar man mycket och ofta medan man nästan helt glömmer bort andra.
Rensade exempelvis i min mobiltelefonbok häromdagen och blev sittandes ett bra tag medan många minnen flimrade förbi, några minnen gav mej förstås en varm gokänsla i kroppen, men vissa namn gjorde mej ganska hård och kall inombords...........

Riktigt skoj är de nya bekantskaper man gör där det liksom bara klickar direkt, så var det i helgen :)
Träffade då Maria från Gtbg för första gången, och jädrar vilken go människa.
Vi blev ivägkommenderade på lite handling på kvällen och fiii tusan så kul vi hade.
Asgarva så magen värker en lördagkväll på Ica maxi, Biltema och Rusta liksom :D det är väl sånt man kan kalla livskvalité.

 
 
Cissi

Cissi

19 februari 2013 15:16

Precis så är det - vissa vänner är verkligen vänner oavsett, andra visar sig bara vara bekanta och knappt det medan somliga kunde man lika bra ha varit helt utan...

Härligt när man träffar sådana människor - helt klart livskvalite :-)

http://www.tripora.se

Anna

19 februari 2013 19:12

Och tänk dom där barndomskamraterna som alltid finns kvar i hjärtat även om det går länge mellan gångerna man träffas

 
Ingen bild

Agneta

22 februari 2013 09:02

Känner igen. Just nu är det lite tomt bland vännerna. Mycket beror på att jag inte hinner umgås och då tröttnar "folk". Lite sorgligt ibland. Men så är livet.

Anna

22 februari 2013 10:40

Usch, så tråkigt att det ska bli så :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 augusti 2015 09:59


Knott fyllde två år nu den 5augusti. Tror banne mej att nåt ramlade på plats i lilla flattefnatt hjärna exakt den dagen. Han är mera följ och uppmärksam i träningen - lyssnar och försöker göra rätt mkt mera koncentrerat. Han är liiiite mindre...

Av Anna - 17 juni 2015 14:41

Av Anna - 12 juni 2015 09:11

Idag plastas ensilagebuntar. Ett fack i plansilon är fullt :) det är alltid fint när vinterfodret börjar fyllas på. ...

Av Anna - 30 mars 2015 10:17


Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) ) Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts...

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards