Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Anna - 26 juni 2013 08:21

Igår kväll hade vi avslutning på Grönt kort kursen.
Marlene och Linda hade ordnat till en träningstävling i canicross (linlöpning) med upplägg likt en riktig tävling, vi hade oxå riktig domare.
Och jag måste säga att detta va helt klart något av det roligaste jag gjort tillsammans med Veto.
Han va helt suverän, drog på som om han aldrig gjort annat, tog mina höger, vänster och framåt klockrent. Och när vi gått i mål vände han upp mot mej och såg stolt och überlycklig ut <3
Gårdagskvällen gav helt klart blodad tand, så nu blir det fysträning (för matten ;) ) hela sommaren, uppskrivning till gröna kortet och licenslösning så vi är fit for fight tills säsongen för barmarksdrag drar igång i typ september.
En helg i oktober har jag iaf tänkt tillbringa i Filipstadstrakten :)

Tre min kvar till start och vi är redo.........

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards