Direktlänk till inlägg 4 juli 2014

Förändringar

Av Anna - 4 juli 2014 12:26



Hänt en del sen sist.
Jag och grabbarna bor numera i lägenhet i Vadstena, vi trivs och mår ok, så nog ventilerat i bloggen om det!


Livet och jobbet rullar på i ungefär samma tempo som alltid.
Första skörden av gräs är pressad och plastad, det blev enorma mängder av jättefin kvalité. Gött till vintern.
Och idag påbörjas andraskörden :)

Tränar hund görs det litegrann i mån av tid, ork och lust. Inte så mycket som jag vill, men den tiden kommer oxå, det vet jag.
Just nu blir det mest långa promenader i vår vackra sommarstad. Kvällarna på strandpromenaden vid Vättern är ofta helt galet magiska.


Knott ställdes ut första gången i off klass på en SSRKutställning i Gränna 15juni.
Han fick Excellent, vann sin klass med CK och placerade sej som fyra (av nio) i bästa hane.
Så grymt nöjd med lullplutten   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 augusti 2015 09:59


Knott fyllde två år nu den 5augusti. Tror banne mej att nåt ramlade på plats i lilla flattefnatt hjärna exakt den dagen. Han är mera följ och uppmärksam i träningen - lyssnar och försöker göra rätt mkt mera koncentrerat. Han är liiiite mindre...

Av Anna - 17 juni 2015 14:41

Av Anna - 12 juni 2015 09:11

Idag plastas ensilagebuntar. Ett fack i plansilon är fullt :) det är alltid fint när vinterfodret börjar fyllas på. ...

Av Anna - 30 mars 2015 10:17


Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) ) Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts...

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards