Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Anna - 29 oktober 2014 12:18

Har jag nämnt att jag älskar hösten!?
En eller annan gång va ;)
I förrgår morse gjorde jag nåt galet, vred ryggen eller så.........ont satan har jag haft sen dess iaf.
Igår unnade jag mej faktiskt ledigt från kossorna och vaggade runt lugnt och stilla hemma istället.
Åkte oxå en liten bit utanför stan där det är fantastiskt fint att gå och där hundarna kan rusa lösa.
Vädret igår va underbart och oktober visade sin absolut näbästa sida :)
Två timmars sakta knallade blev det och det gjorde riktigt gott för ryggen.

Och självklart hittade blötdjuren nåt att bada i :)

På kvällen åkte jag ut sent till klubben och lånade datorn.
Det ingår ju i min instr.utb att rita rallybanor, så igår satt jag och försökte lära mej banritningsprogrammet.
Det va så himla kul men skitsvårt att få till allt så det ev kan funka irl.
Men övning ger väl färdighet hoppas jag.

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards