Alla inlägg under december 2014

Av Anna - 3 december 2014 12:27

Matten har nog åkt på en släng av kennelhosta ;) Nädå skämt åsido, men nån jäkla smeta har jag åkt på, halsont, hosta och feber.
Så det blir inte mycket fysträning för mej, men åker till olika ställen där hundarna kan få rusa lösa en stund.
Har oxå tagit tag i detta med köksträning igen, nåt jag verkligen älskar men åsidosatt ett tag :(
Denna veckan tänkte jag koncentrera på kroppskontroll av olika slag.
Idag blev det nosdutt på olika höjder, några där alla fyra fötter va på golvet och några där de va tvungna att stå på bara två.

Sen lekte vi lite balansträning på sagostenen och sist lite bakdelskontroll på toapall en.
Veto är en hejjar på bakdelskontroll och idag jobbade vi åt båda håll - långa sekvenser. Började oxå lite smått med högerhandling meeeen fy tusan så bakvänt ;)
Knott som är nybörjare på klossträning upptäckte idag äntligen att han har en rumpdel långt där bak.......som faktiskt är flyttbar..........åt BÅDA håll ;) tjoho va bra!!

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards