Alla inlägg under mars 2015

Av Anna - 30 mars 2015 10:17

Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) )
Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts.klass, vilket jag hoppas vi fixar i Tranås på fredag. Men sen så.........
I lördags tävlade bästa bckillen och jag lydnadstvåan :) och fixade ihop 165,5p alltså ett förstapris och uppflyttade till klass tre!! Är SÅ glad och stolt över detta, Veto är den lojalaste man kan tänka sej och ställer upp på mej till 200%, han är verkligen en one and only <3
Så nu har vi massor med kuliga "nya" grejer att finslipa på, kollade av några treanmoment igår och flera av dem sitter riktigt bra, medan andra kommer kräva lite kampanjande.
Riktigt nöjd med att jag tidigt i vår träning faktiskt tränat på saker som inte alls ingått än i de klasser vi varit i :) jobbet blir enklare nu på det viset.

Knott då..........tappade ärligt lite fart i hans träning iom hans HD resultat (A/C), och jag vet inte vartåt vi landar, tankarna går än.........
Just nu kör vi på med cancersök, lite apportering och lite grunder i lydnads lydnad, och han är en underbar hund att jobba med och världens mysigaste goaste näranäragrabb.

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards