Direktlänk till inlägg 6 januari 2015

Året som gått och det som ligger framför

Av Anna - 6 januari 2015 09:43

Året som gått har varit både jäkligt jobbigt och väldigt superbra :)
Det jobbiga är privat och det lämnar jag därför därhän och kommer inte ventilera på nätet.
Trots det privatvidriga har Vetos och mitt år varit det outstanding bästa någonsin, kanske tack vare strulet runtomkring, vi är och förblir rätt tight när det verkligen gäller <3
Så vad har vi gjort då - jo vi har blivit uppflyttade till lägre klass spår, uppflyttade till lydn.klass 2 och vi har fått vår första titel i rallylydnad och är därmed uppflyttade till fortsättningsklass. 
Är förstås himla nöjd med alla dessa grejer och nu jobbar vi på framåt uppåt :)

Lilla Knottet då, jo han har bl.a fått CK på utställning och blivit placerad i bästa hane klass och dessutom ingick han i en uppfödargrupp som blev BIS-2 på SSRK-utställning :). 
Vi har gått ett par kurser och han går från klarhet till klarhet i träningen.
Vi har oxå gått en kurs i specialsök, något som passade honom som handen i handsken, och som vi kommer fortsätta med parallellt med apportering och utställning :)

 
 
Cissi

Cissi

8 januari 2015 10:31

Ja vilket fantastiskt år du och fina Veto har haft - STORT GRATTIS!
Ni har jobbat länge och mycket för detta så njut av framgångarna, dom är ni så värda <3

Lycka till med båda din fina hundar, och hoppas även privatlivet blir bättre, under 2015 :-)

http://www.tripora.se

Anna

12 januari 2015 15:43

Tack fina Cissi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 11 augusti 2015 09:59


Knott fyllde två år nu den 5augusti. Tror banne mej att nåt ramlade på plats i lilla flattefnatt hjärna exakt den dagen. Han är mera följ och uppmärksam i träningen - lyssnar och försöker göra rätt mkt mera koncentrerat. Han är liiiite mindre...

Av Anna - 17 juni 2015 14:41

Av Anna - 12 juni 2015 09:11

Idag plastas ensilagebuntar. Ett fack i plansilon är fullt :) det är alltid fint när vinterfodret börjar fyllas på. ...

Av Anna - 30 mars 2015 10:17


Förra lördagen va min rallylydnadsinstruktörsexamination (världens längsta ord? :) ) Den gick bra och jag blev godkänd! Har några kompletteringar kvar att skicka in parallellt med kursen jag ska ha och så behöver Veto och jag ett gk resultat i forts...

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards