Alla inlägg under juni 2012

Av Anna - 11 juni 2012 06:37

Bara att inse att jag tappat lusten för "ordentlig" Vetoträning helt och hållet, inte så att vi inget gör, naturligtvis inte.

Vi gör massor med kuliga saker. Men typ träning för tävling känns SÅ långt bort just nu, vet i fan vad som hänt.

Kanske jag känner att fler bakslag är nåt jag knappt orkar med att kravla mej upp ifrån längre...............

Vet oxå att detta är helt fel tänk, att "that doesn't kill ju make a fighter", men just nu så känns figtingandan långt borta.

Ajja, den kanske kommer igen, just nu är vi bara, och det omgivna av människor jag uppskattar och älskar. Och det är ju iofs inte det sämsta ;)


 




Av Anna - 6 juni 2012 11:49

   


Jahaja, idag är det då Sveriges Nationaldag, en riktigt onödig helgdag om ni frågar mej ;) Känns ju inte som om någon firar den iaf, det enda folk firar är att vara jobbledig =)  Önskar vi va lite mera norska ;)

Dagen för mej kommmer alltså att rulla på som vanligt med jobb, men kvällen ska jag spendera med goda vänner =)


Igår slog det mej (igen ;) )hur olika mina hundar är och hur olika driv det är i dom. Vi va nere vid eljusspåret och gick/sprang/goggade 5km slingan. Jag har båda hundarna kopplade i Baggenbältet.

Veto han ligger på hela tiden i kopplets längd, spelar liksom ingen roll vad som händer, det finns inte ens att markera på alla träd.

Medan Pyton ligger på så länge allt går helt enligt plan men tex om kopplet skulla hamna fel (ex på "fel" sida om ett ben) så stannar han genast upp och "ber om hjälp", och dyker en intressant doft upp så blir det tvärstann.

Nedan iaf en liten film från gårdagen.

Uruselt filmat iofs, det funkar visst inte att fima och springa samtidigt, men den visar iaf lite på olikheterna på mina goa grabbar =)




Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards