Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Anna - 15 juni 2011 13:15

Tjoho, igår spårade jag med Veto först gången sen i början på februari :)

Det gick kanonbra, ca 150 m långt, på nyslaget gärde, två svaga böjar, två högar med godis och godisburk som slut. Det började blåsa en del mellan utgången och påsläppet så jag va lite rädd att det blev för svårt pga vårt långa uppehåll.

Men inte då, gjorde spontanupptag och han fångade spåret snabbt och knallade på i lugnt fint tempo och var mycket fokuserad på spåret.

Killen redo


Spårar lugnt och fokuserat :)  


Tjoho, slutet hittat och upplockat :) 


Kvällen blev som vanligt :( görsen i lagårn och jag han inte ut till "gruppträningen" på kvällen, men eftersom jag va tvungen att åka och handla sent som skit så åkte jag ut till klubben iaf. Vi knallade en sväng i "skogen" och sen passade jag på att finlirsträna lite när jag va helt själv.


Det är en fröjd att träna med Veto nu, han är så pigg och glad och gör hela tiden sitt allra bästa. 

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards