Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Anna - 29 maj 2012 09:05

Väldans va dålig med tid till bloggen det funnits på sistone.

Är det det som kallas att leva livet irl tro?? ;)


Nåja en snabbsummering då:

- Avslutat en kurs som instr.

- Påbörjat en kurs med Veto som deltagare.

- Tränat med goa träningsgänget.

- Umgåtts massor med värdefulla vänner.

- Påbörjat utesimträningen med Veto.


Tillbaka till kursen med Veto (hos Heléne på High5), den heter TÄVLINGSLYDNAD GRUND FÖR VALPAR OCH UNGA HUNDAR och den passar oss som hand i handsken.

Har i min iver att "komma ifatt" (hur dum i huvet ä man eg.) "alla andra" hoppat över och slarvat förbi flera viktiga bitar märker jag nu, har oxå "glömt" bort många görbra grundövningar.

Bra då att få en rejäl Helénespark i arslet med jämna mellanrum ;)
Perfekt att nu ha hela sommaren att lägga ordentliga grunder på.


Nedan en liten filmsnutt på mina grabbar som för första gången sen början av mars 2011 igår fick vara lösa en ministund tillsammans.



Har oxå igen blivit påmind om att ju mer man försöker vara flera till hjälp, desto fler är det som kan ta illa upp.............

Folk måste ha för lite bekymmer i sina egna liv, då de tydligen oxå måste lägga sej i mitt, bra dock att man själv slipper välja, det gör andra så bra åt en............. ;)


Puss och kram    till er som förtjänar det, och ni är många    
 

Presentation


Denna bloggen handlar om mej, mina fyrbeningar och livet på landet :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards